Uutinen

Lehto Asunnot valitsi Famin sosiaalisen median sisältökumppanikseen

Lehto Asunnot valitsi sosiaalisen median sisältökumppanikseen Famin. Markkinointiyhteistyön tavoitteena on uudistaa erityisesti Instagram-sisältöjä sekä kasvattaa samalla yrityksen tunnettuutta erityisesti ensiasunnon ostajien keskuudessa. Näin Lehto Asunnot Oy:n markkinointipäällikkö Maarit Alatalo kuvaa odotuksiaan yhteistyöstä:

“Aiemmin pääosin Inhouse-toiminnoilla ylläpidetyn Instagram-markkinointimme sisällöt tulevat yhteistyön myötä monipuolistumaan. Uudistuva @lehtohomes-tili on kaikille asumisesta ja uuteen kotiin muuttamisesta kiinnostuneille viihdyttävää sekä informatiivista seurattavaa. Laadukkaammat sisällöt kasvattavat myös tilin seuraajamäärää ja siten yrityksemme tunnettuutta.”

Instagramista tarkoituksena valjastaa strategisesti tärkeä kaupallinen kanava

Yhteistyö pyrkii valjastamaan Instagramista strategisesti tärkeän ja kaupallisia toimintoja palvelevan sosiaalisen median kanavan, joka tarkoittaa pitkäjänteistä työtä aluksi tilin kasvattamisen suhteen. Famin puolen asiakasvastaava Suvi Kinnunen peräänkuuluttaa proaktiivista asennetta seurata asumisen ja sosiaalisen median vallitsevia trendejä, joita voidaan rohkeasti kokeilla erilaisissa sisältömuodoissa:

“Ulkoisena kumppanina keskitymme entistäkin vahvemmin kirkastamaan sitä, mitä Lehto Asunnot tarjoavat sekä palvelemaan ensiasunnon ostajien kohderyhmää, joka halutaan tavoittaa. Tuomme sosiaalisen median tekemiseen uusia keinoja sekä työkaluja, joiden avulla voidaan opettaa, tuoda lisäarvoa sekä inspiroida seuraajia samalla yhteisöä rakentaen. Yksi konkreettinen uudistus on luoda stories-puolelle selkeät konseptit, jotka palvelevat näitä strategisia tavoitteita.” sisältöstrategina työskentelevä Kinnunen summaa.

Lehto Asuntojen markkinointiviestintä on laaja-alaisesti suunnattua

Lehto Asunnot on Suomen nopeimmin kehittyvä rakennus- ja kiinteistöalan konserni. Lehto Asunnot rakentaa uudisasuntokohteita aina Rovaniemeltä Helsinkiin ja markkinointi tukee uudisasuntojen myyntiä. Uusia asuntoja markkinoidaan sekä omistusasujille että sijoittajille, joille molemmille tehdään omaa markkinointiviestintää. Instagram-mainonnassa keskitytään puhuttelemaan omistusasujia ja eritoten ensiasunnon ostajia.

Fam valikoitui positiivisten kokemusten ja referenssien perusteella

Markkinointipäällikkö Maarit Alatalo painotti yhteistyökumppanin valintaperusteissaan suosituksia sekä referenssejä, jotka tekivät vaikutuksen. Yhteistyöhön oli helppo lähteä, sillä Fam oli sopiva yhdistelmä luovuutta, teknistä osaamista sekä verkostoja.

Uutiskirje
Nappaa kiinni tuoreimmista ajatuksistamme
Kiitos tilauksesta! 🥰
Oops! Jokin meni pieleen. Kokeile uudestaan?
Tilaamalla uutiskirjeen hyväksyt meidän rekisteri- ja tietosuojaselosteen.